Suki Present

|



___________________________________________________________________

Final Presentation (23/01/2011)

Segak berdiri dihadapan tanpa perasaan segan silu dan ragu-ragu Wan Mohd Shauki Bin Wan Mohd Nordin telah berjaya mengegarkan dewan kuliah hinggakan pemeriksa menjadi gerun dan takut..katanya kemarin..

"oi na pok..bergegar dewan kemarin masa aku persent..mantapla la pok..pemeriksa pn tak x kata apa lg..sebab aku bubuh video sekali dalam slide show..nasibla aku ada simpan video 2 dlm pendrive sbb klu kt slide show 2 dia xboleh main.,"


Atas usaha dan sokongan dari rometnya..sungguh xdisangka, beliau dapat membuktikan kepada semua orang yang dia mampu dan boleh sama seperti orang lain..ok la malas nk mengarut lagi..apapun saya ucapkan tahniah kepada sahabat saya nie...



More Ads